Skip to Content

Chorwacja 15.08 do 2.09.2014

smiley 15 sierpnia 2014 roku, w uroczystość Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny, wybraliśmy się w 8 osób, pod dowództwem Ojca Kapitana Artura Kołodziejczyka SJ, do Chorwacji.
       Cała wyprawa, łącznie z powrotem do Polski, zakończyła się 2 września 2014r..
Na chorwackim lądzie i wodzie spędziliśmy 16 dni. W tym tydzień na wyspie Iż, w miejscowości Mali Iż, gdzie znajduje się Chrześcijańska Szkoła pod Żaglami.
Zwiedziliśmy też m.in. takie miasta i miejscowości jak Zadar, Veli Iż,  Vis, Korcula, Hvar. W drodze powrotnej do Polski odwiedziliśmy także Medjugorje, w Bośni i Hercegowinie.
    A jak było ?  FAN – TAS – TYCZ - NIE ! Jak widać z resztą na załączonych obrazkach. Niewątpliwie była to  przygoda życia, oby nie ostatnia taka.
Przez kilka pierwszych dni, pod okiem Ojca Artura oraz skipera Jacka z Warszawy,  zaznajamialiśmy się z teorią żeglowania, łódkami treningowymi, podstawami manewrowania, węzłami żeglarskimi. Oprócz tego plażowaliśmy, nurkowaliśmy, pichciliśmy w naszej kuchni potrawy godne najwyższych trofeów ;-) Jednym słowem – oderwani od przyziemnej rzeczywistości - wypoczywaliśmy. [Cd. w załączniku poniżej]

Kapitanie – DZIĘKUJEMY !  Załoga Strażnika Poranka

ZałącznikWielkość
Relacja-Chorwacja.pdf77.42 KB

***

"W obronie przed złymi duchami mogą nam pomóc symbole religijne, jak na przykład krzyż wiszący na ścianie" - uważa  ks. dr Marian Piątkowski, egzorcysta.